Slaptas klientasSlaptas klientas - tai aptarnavimo kokybės tyrimas, atliekamas profesionalių tyrėjų, kurie apsilankymo metu kuria tam tikras situacijas, kurių metu įvertinama aptarnavimo kokybė. Slaptas klientas siunčiamas įmonių vadovybės ištirti savo, konkurento ar įmonę kurios paslaugomis naudojamasi, ar tik planuojama naudotis. Toks klientas įvertina tiek gaminio ar paslaugų kokybę, tiek darbuotojų ar teikiamų paslaugų kokybę. Tokia paslauga padeda įvertinti ant kiek Jūsų paslaugų kokybė skiriasi nuo Jūsų konkurento paslaugų kokybės. Paslauga tinka bet kokio sektoriaus ar paslaugų įmonėms.

Slaptas pirkėjas - tai aptarnavimo kokybės tyrimas, atliekamas profesionalių tyrėjų ir paprastų asmenų, kurie apsilankymo metu apsimesdami pirkėjais, sudaro tam tikras situacijas pagal sutartą scenarijų pagal vadovų pageidavimus. Toks tyrimas padeda ištirti ant kiek kokybiškai dirba Jūsų darbuotojai ir kaip suteikia tam tikras paslaugas, ar ką daro ir kaip elgiasi parduodant tam tikrą produkciją. Slaptą pirkėją galima užsakyti konkurentams ir sužinoti kuo skiriasi Jūsų produkcija ir aptarnavimas nuo konkurentų.

Slaptas darbuotojas - tai aptarnavimo kokybės tyrimas, atliekamas tik profesionalių tyrėjų, kuris atliekamas įmonės viduje. Slaptas darbuotojas suderinus su vadovybe įsilieja į darbuotojų kolektyvą, tokiu būdu įvertina kokia atmosfera pas įmonės darbuotojus, ko trūksta ar kaip elgiasi darbuotojai vienoje ar kitoje situacijoje. Kaip priima naują kolegą ( ar kolegę), kaip stengiasi jam padėti ir tuo pačiu įsilieti į kolektyvą. Tai geriausias būdas sužinoti, ką mano darbuotojai apie vadovus ar įmonę kurioje dirba. Ko darbuotojai norėtu iš vadovybės ar ko reikėtų, kad darbuotojai pagerintu įmonės teikiamų paslaugų darbo kokybę.

Slaptas užsakymas telefonu - tai aptarnavimo kokybės tyrimas, atliekamas profesionalių tyrėjų ir paprastų asmenų, kurie pokalbio metu sukuria tam tikras situacijas ir įvertina aptarnavimo paslaugų kokybę. Šio tyrimo metu išsiaiškinama kaip darbuotojas bendravo suteikdamas informaciją apie paslaugą, ar išsamiai paaiškino kas tai yra, ar turi bendravimo įgūdžių telefonu su bet kokio amžiaus užsakovais, ar įtikinamai bendrauja apie produkciją, gaminius ar teikiamas paslaugas. Kaip sugeba išsisukti vienoje ar kitoje situacijoje, ar sugeba pats priimti sprendimą išspręsdamas tam tikrą situaciją čia ir dabar.

Po kiekvieno tyrimo užskovas gauna išsamią ataskaitą apie darbo kokybę ar atliktas paslaugas bei produktus. Kiekvienas tyrimas aptariamas indivualiai pagal poreikius. Jei Jūsų įmonės darbas atitinka paslaugų kokybę gausite Mūsų kokybės ženklo LIPDUKĄ.

Mes rūpinamės Jūsų darbo kokybe, todėl jau dabar kviečiame bendradarbiauti ir pagerinti savo įmonės įvaizdį, darbuotojų bei paslaugų kokybę !!!

 

UŽSAKYTI TYRIMĄ